lördag 15 juni 2013

Australien och Nya Zeeland

Malin Bennehag skaffar sig en blogg. En blogg vars innehåll kommer att fokusera på alla de resor jag har framför mig (förhoppningsvis en hel del).

De första destinationerna är Australien och Nya Zeeland. Den 7 september 2013 går flyget från Landvetter, Göteborg och med mig på resan har jag min vän Alexandra Byrö. Hemresedatumet är ännu inte bestämt, men vi har sagt att vi stannar över nyår i alla fall.

Den första tiden spenderar vi i Sydney och efter det tar vi oss vidare genom Australien. Vilket väderstreck vi följer har vi inte planerat. Det får vi se när vi väl är där, för allt går inte att planera nu. Vi kombinerar resandet med arbete. I Australien reser vi samtidigt som vi stannar till i vissa städer för att arbeta, medans vi bara är i Nya Zeeland för alla äventyr landet har att erbjuda (fallskärmshoppning, forsränning och dylikt).

Denna blogg riktar sig till min familj, vänner och mig själv. Ett smart sätt att hålla alla uppdaterade medans man är ute på äventyr.

1 kommentar: